shoppat

hej alla läsare !

hur mår ni? själv så mår jag bara bra :)
idag har jag handlat , jag ska till norge på söndag ,
ska åka skidor där :D

jag lovade er att ni skulle se vad jag hade köpt i går <3

nu ska ni få se :







vantarna : 50 kr
halsducken: 100 kr
handväskan: 399 kr

och detta köpte jag på accent :D







tröjorna köpte jag på H&M
den randiga kosat typ 149 kr
och den gråa kostar typ 149 kr








byxorna : 199 kr st
tröjan : 199 kr
tajtsen : 199 kr
detta köpte jag på ginatricot <3







tröjan : 149 kr
mjukisbyxorna : 199 kr
halsbandet: 79 kr
armbandet: 79 kr
köpte detta på bikbok



halsbandet: 100 kr
på åhlens !

detv allt jag köpte ,
hejdå :(
pusspuss

/ annie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0