sjuk ! ´´

♥♥hej alla läsare !
förlåt att jag inte har skrivit på ett tag ,
men idag har jag varit sjuk , har ont i huvudet :(
det va tråkigt , för alva skulle komma till skolan idag !
och jag som saknar alva som fan :(
men iallafall så kommer jag någ bli frisk i morgon ,
det hoppas jag.
men nu så kollar jag på tv , en sån latmask jag är , hihi ♥
yes idag kommer mästerkocken :D
dom som kollar på det här så börjar det kl.20.00 , dom som vill veta ;D
på fredag så ska vi ha klassfest , hahah :)
hoppas festen blir lyckad ,
just det , på fredag har ju jag fotbollsträningen , så jag vet inte vad jag ska välja ?
men ni får vell se det på fredag , när jag gör ett inlägg om det :D
men hejdå :D
skriver mer i morgon
pusssssssss´
/ annie ♥
det va goda tider :D ♥
+ det va sommar då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0